DinOptimerings betingelser
Ved at benytte vores services og produkter accepterer du følgende betingelser.
Ved tvivl omkring vores betingelser, kan vi kontaktes på tlf. 20 73 33 70 eller info@dinoptimering.dk
Ejes og vedligeholdes af:
DinOptimering ApS
CVR-nummer: 40644741
Adresse:
Helge Rodes vej 13, st. tv.
8210 Aarhus.
Abonnementsbetingelser
Varighed
Sålænge medlemskabet eksisterer uopsagt, vil der forgå en trækning af det aftalte beløb fra det tilmeldte kort. Der betales forud. Du kan til enhver tid opsige dit abonnement ved at kontakte os pr. telefon eller e-mail, dog senest 8 dage før den næste trækning.
DinOptimering kan til enhver tid ophæve deres abonnement/services med øjeblikkelig virkning.
Betaling
Betaling vil ske med betalingskort herunder Dankort og Visa.
Kvittering
Efter tilmelding, og ved hver trækning, vil der blive leveret en kvittering pr. e-mail.
Betalingskort udløb
Såfremt dit betalingskort udløber vil der blive fremsendt e-mail med link til fornyelse af kortoplysninger.
Kortoplysninger
Ved tilmelding til automatisk trækning giver du tilladelse til at gemme samtlige nødvendige betalingskortsoplysninger til brug for automatisk debitering af dit betalingskort. Disse oplysninger slettes når aftalen ophører.
Prisen
Alle priser er eksklusiv dansk moms med mindre andet er oplyst.
Levering
Når tilmelding er blevet bekræftet kan den købte services tages i brug. Digitale varer kan anvendes og eventuelle services vil blive lavet i den købte periode.
Refundering
Påbegyndt abonnement refunderes ikke.
Da hjemmesider/webshops er specialbygget efter kundens ønsker frafalder muligheden for refundering ligeledes.
Reklamation
Enhver form for reklamation skal rettes direkte til Dinoptimering.
Ved spørgsmål til dit køb, kontakt Dinoptimering.
Øvrige betingelser
Tilbud
Vores tilbud er som udgangspunkt gældende i 30 dage efter afsendelse.
Support
Der kan tilkøbes support til webløsninger via serviceaftale. Kunden har mulighed for at forhøre sig til løsningen, men direkte support skal tilkøbes hvis det vurderes af konsulenten. Support er inden for rimelighedens grænser og det er konsulentens beslutning der afgører hvorvidt kunden er beretiget til yderligere support.
Ved markedsføringsabonnementer er der ubegegrænset mailsupport og telefonisk support inden for rimelighedens grænser. Igen er det konsulents vurdering af hvad der er rimeligt. Møder kan ske efter aftale med konsulent.
Ved mindre ting og spørgsmål er kunder og interesserede også velkommen på adressen.
Betaling
Ved betaling efter forfald tilskrives der renter på 0,70%, pr. påbegyndt måned, samt et gebyr på 100,00 DK.
Abonnementsbetalinger kører på forudbetaling, men ved udført arbejde kan der i særtilfælde ske bagudbetaling. Ved ikke forudbetalt arbejde vil der også påskrives renter og gebyrer i forhold til lovgivningen.
Levering
Levering af ydelser og produkter (også digitale) sker til aftalte tid medmindre andet er oplyst. I tilfælde af forsinkelse eller lignende vil kunden blive underrettet.
Fejl og mangler
Skulle der mod forventning være fejl eller mangler skal det straks påpeges overfor tildelte konsulent eller indehaveren. Herefter aftales der hvordan disse udbedres hvis konsulenten finder det beretiget.
Aftalen
Aftalen om projektet kan indgåes mundtligt eller skriftligt. Kunden er forpligtet til at opgive korrekte informationer, have rettigheder og tilladelser som kræves i forhold til arbejdet. Læs mere om vores håndtering af data her.
Kundens ansvar
Kunden har efter levering af services/ydelser (også digitale produkter) det fulde ansvar for at krav og betingelser efterleves i henhold til lovgivning og etik. DinOptimering påtager sig intet ansvar overfor krænkelse af rettigheder eller lignende i forbindelse med projekter. Dette gælder både data og materiale der anvendes.
Kunden er erstatningsansvarlig overfor DinOptimering ved en eventuel misligholdelse. Kunden er ansvarlig for at overholde lovgivning og ansvarlig hvis eventuel 3. part. krænkes.
Vores ansvar
DinOptimering kan ikke drages til ansvar for 3. parts problemer/krænkelser/brud eksempelvis fra webhosting eller andre udbydere.
Vi fraskriver os ansvaret for ødelagte links, udgåede domæner og lignende. Det betyder også at disse ikke erstattes.
DinOptimering er frit for ethvert ansvar overfor kunden. Gennem arbejdet er DinOptimering ikke ansvarlig for skader eller følger. Det kan være efter opdateringer, marketing eller udarbejdelse af projekter.
Rettelser
Ved eventuelle rettelser kan/vil DinOptimering opdatere denne side. Det er kunden/klientens eget ansvar at holde sig opdateret. Vi anbefaler at man løbende tjekker denne side.
Tvivl eller utilfredshed
Hvis betingelserne ikke længere kan overholdes eller der er tvivl omkring dem bedes de kontakte DinOptimering hurtigst muligt ved hjælp af oplysningerne øverst på siden eller nedenstående knap.